kolmapäev, 7. oktoober 2015

Meeskonna tutvustus


Üllar Loks
Lähte Ühisgümnaasiumi direktor


Arvutioskustelt iseõppija, oskan seda mida olen rohkem kasutanud (Office pakett, e-kool, Google vahendid, Moodle). Puuduvad süsteemsed arvutioskused, seetõttu on iga uue asja õppimine seotud raskustega. Ma ei oska ka koolitajatele seletada oma tõrke põhjuseid ning koolitajate jutt pole mõnikord mulle arusaadav, kuna puudub teadmine arvutialastest mõistetest.





Reet Rosenberg 

Lähte Ühisgümnaasiumi õppejuht.

Minu arvutikasutaja oskused on iseõppija tasemel. Oskan seda, mida igapäevatöös vajan: ekool, Office, mingil määral Moodle, Google Drive keskkond.






Anneli Kumar

Lähte Ühisgümnaasiumi korraldusjuht 

Arvutialased teadmised jäävad igapäevatöö tasemele: kasutan Office Wordi ja Excelit, e-kooli, Google vahendeid, Power Pointi, varasemalt aktiivselt Moodlet. Algteadmised olen omandanud kursustel, edasi uusi asju peamiselt  iseõppimise teel (elu nõuab). Kui igapäevaselt uusi teadmisi ei rakenda,  siis oskused ununevad kiiresti.   Ei pea end arvutiinimeseks (vahel ei saa arvutiga üldse läbi!), kuid õnneks on olemas abivalmid kolleegid, kes aitavad ja jagavad häid näpunäiteid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar